Kenia - Reisverslagen van Marienne Hop - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslagen van Marienne Hop - WaarBenJij.nu

Kenia

Eerst zal ik 3 maanden een onderzoekstage doen bij AMREF flying doctors. AMREF heeft gemerkt dat schoolmeisjes problemen hebben in de omgang met menstruatie. Deze problemen kunnen veroorzaakt worden door inadequate faciliteiten maar ook door mythes en taboos omtrent dit onderwerp. Tijdens deze stage ga ik daarom schoolmeisjes interviewen en kijken naar hun percepties op menstruatie en hygiene omtrent menstruatie. En ga ik proberen om samen met deze meiden (mocht dat nodig zijn) oplossingen te verzinnen.

Na 3 maanden word het helemaal feest want dan komt mijn lieve Edward mij opzoeken en gaan we samen nog een maand reizen door Kenia. Yeaaahhh:)

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Arrestatie in Kenia

06 Juli 2014

De laatste loodjes

29 Juni 2014

Mercy

21 Juni 2014

Kenia vs. Nl

15 Juni 2014

Onderzoek en het WK
Marienne

Actief sinds 19 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7197

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 15 Augustus 2014

Kenia

Landen bezocht: